Word lid van V.V. Lettele!

Zit je eraan te denken lid te worden van onze club? Wat leuk! Onderstaande informatie geeft een beeld van onze club. Ook lees je hoe je je eventueel kun aanmelden. Voor informatie over vrijwilligerswerk en vacatures klik op onderstaande button:

Meld je nu aan als speler!

Wil je graag voetballen bij een gemoedelijke club waarbij het plezier voorop staat? Meld je dan aan bij V.V. Lettele! Klik op de onderstaande button en vul het inschrijfformulier in. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen!

Meld je aan bij een van onze commissies!

Om de club draaiende te houden hebben wij verschillende commissies die zich bezighouden met alle randzaken om de club draaiende te houden. Wij zijn voortdurend opzoek naar nieuwe commissieleden, dus lijkt het je wat om je steentje bij te dragen bij onze club? Meld je dan nu aan!

Let op!
Een speler mag pas een wedstrijd spelen als het aanmeldingsformulier volledig ingevuld is ingestuurd en je een bevestiging hebt gekregen dat de inschrijving in goede orde is ontvangen. Een lid van onze  Jeugdcommissie of van onze Technische groep (senioren) neemt dan contact met je op over de verdere gang van zaken. Bovendien is het verplicht om vanaf JO13 zelf een pasfoto te plaatsen via de app voetbal.nl. Op dat moment heb je een geldige digitale wedstrijdpas en mag je aan wedstrijden deelnemen.

Contributie
De contributie wordt vastgesteld tijdens de jaarvergadering in het najaar. Vraag via een mail naar bestuur@vvlettele.nl  naar de actuele contributie. Je vindt deze info ook in ons digitale clubblad, op onze website www.vvlettele.nl te vinden onder Clubinfo.

Contributie kan uitsluitend worden betaald via automatisch incasso. Leden die de contributie van het lidmaatschap van de vereniging niet of moeilijk  kunnen betalen (minimum inkomen b.v.), kunnen mogelijk een bijdrage krijgen van diverse instanties.

Zie voor meer informatie: Jeugdsportfonds Overijssel: www.jeugdsportfonds.nl of Stichting Leergeld Deventer www.leergelddeventer.nl